Kontakt

Biuro Obsługi Klienta Euroflorist czynne jest:
Poniedziałek – piątek: 09:00 - 17:00
Sobota: 09:30 – 13:00
Niedziela: nieczynne

* W okresie popularnych kwiatowych okazji godziny funkcjonowania są wydłużane, zobacz poniżej



Jak się z nami skontaktować?


Chat

Porozmawiaj z konsultantem, korzystając z okienka czatu dostępnego w prawym, dolnym rogu strony.

Nasi konsultanci dostępni są na czacie od poniedziałku do piątku w godzinach 09:30-12:00.


Wiadomość e-mail

Możesz wysłać nam wiadomość poprzez chat nawet wtedy, gdy nie są dostępni konsultanci. Odpowiedź otrzymasz wtedy drogą mailową.
Na wiadomości odpisujemy:
Poniedziałek – piątek: 09:00 - 17:00
Sobota: 09:30 – 13:00


Telefon

(+48) 616 482 740

Linia telefoniczna czynna jest:
Poniedziałek – piątek: 10:00 - 12:00
Sobota: 09:30 – 13:00


* Wydłużone godziny funkcjonowania Dzień Matki 2024 (24-26 maja)

Chat

Pt 24.05    9:30-14:00
Sob 25.05   9:30-14:00
Ndz 26.05    -

 

Wiadomość e-mail

Pt 24.05     9:00-18:00
Sob 25.05   9:00-18:00
Ndz 26.05    9:00-18:00

Telefon

Pt 24.05     9:00-14:00
Sob 25.05   9:00-14:00
Ndz 26.05    9:00-13:00


Jak najszybciej otrzymać odpowiedź?

  1. Wyślij oficjalne zgłoszenie przez chat / formularz (dostępny w prawym, dolnym rogu strony) lub zadzwoń
  2. Nie udzielamy informacji odnośnie do zamówień przez komunikatory Instagram, Facebook lub inne sieci społecznościowe. Aby najszybciej i najsprawniej uzyskać odpowiedź, wyślij wiadomość przez chat/formularz lub zadzwoń do nas.
  3. Prosimy także o niepowielanie wiadomości przez różne kanały – wydłuża to średni czas odpowiedzi od konsultantów. Wysyłając zapytanie przez oficjalny chat/formularz otrzymasz potwierdzenie przyjęcia Twojego zgłoszenia i aktualizacje statusu.
  4. Kontakt z Biurem Obsługi Klienta możliwy jest tylko w języku polskim lub angielskim.
  5. By móc szybciej odpowiedzieć na zapytanie odnośnie do złożonego zamówienia, prosimy o zawarcie jego numeru w tytule.

 


Adres i dane firmy:

Euroflorist Sp. z o.o.
ul. Sowińskiego 18A
60-283 Poznań

NIP 7831003370
Regon 630275261

 

Nr konta:
Bank SEB AB
21 2370 0008 0000 0000 2054 8007
Skandinaviska Enskilda Banken AB (Spółka Akcyjna), Oddział w Polsce

Dla przelewów zagranicznych:
IBAN: PL21 2370 0008 0000 0000 2054 8007
Kod BIC/SWIFT: ESSEPLPW

Dostępny pod adresem www.euroflorist.pl sklep internetowy euroflorist.pl prowadzony jest przez Euroflorist Sp. z o.o. wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań, Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000110607.

Spółka Euroflorist posiada kapitał zakładowy w wysokości 50500,00 zł opłacony w całości.


// Forces channel selection