* W okresie popularnych kwiatowych okazji godziny funkcjonowania są wydłużane, zobacz poniżej
Jak się z nami skontaktować?
Porozmawiaj z konsultantem, korzystając z okienka czatu dostępnego w prawym, dolnym rogu strony.
Nasi konsultanci dostępni są na czacie od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-12:00.
Możesz wysłać nam wiadomość poprzez chat nawet wtedy, gdy nie są dostępni konsultanci. Odpowiedź otrzymasz wtedy drogą mailową.
Na wiadomości odpisujemy:
Poniedziałek – piątek: 09:00 - 17:00
Sobota: 09:30 – 13:00
(+48) 616 482 740
Linia telefoniczna czynna jest:
Poniedziałek – piątek: 10:00 - 14:00
Jak najszybciej otrzymać odpowiedź?
Adres i dane firmy:
Euroflorist Sp. z o.o.
ul. Sowińskiego 18A
60-283 Poznań
NIP 7831003370
Regon 630275261
E-mail: [email protected]
Nr konta:
Bank SEB AB
21 2370 0008 0000 0000 2054 8007
Skandinaviska Enskilda Banken AB (Spółka Akcyjna), Oddział w Polsce
Dla przelewów zagranicznych:
IBAN: PL21 2370 0008 0000 0000 2054 8007
Kod BIC/SWIFT: ESSEPLPW
Dostępny pod adresem www.euroflorist.pl sklep internetowy euroflorist.pl prowadzony jest przez Euroflorist Sp. z o.o. wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań, Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000110607.
Spółka Euroflorist posiada kapitał zakładowy w wysokości 50500,00 zł opłacony w całości.