Biuro Obsługi Klienta Euroflorist czynne jest:
Poniedziałek – piątek: 09:00 - 17:00
Sobota: 09:30 – 15:00
Niedziela: nieczynne
Jak się z nami skontaktować?
Chat / Formularz
Wyślij zgłoszenie przez chat lub formularz znajdujący się w prawym, dolnym rogu strony.
Numer telefonu
(+48) 616 482 740
Jak najszybciej otrzymać odpowiedź?
- Wyślij oficjalne zgłoszenie przez chat lub formularz (dostępny w prawym, dolnym rogu strony). Możesz także wysłać do nas e-mail, lub skontaktować się z nami telefonicznie.
- Nie udzielamy informacji odnośnie do zamówień przez komunikatory Instagram, Facebook lub inne sieci społecznościowe. Aby najszybciej i najsprawniej uzyskać odpowiedź, wyślij wiadomość przez chat/formularz, mailowo lub zadzwoń do nas.
- Prosimy także o niepowielanie wiadomości przez różne kanały – wydłuża to średni czas odpowiedzi od konsultantów. Wysyłając zapytanie przez oficjalny chat/formularz otrzymasz potwierdzenie przyjęcia Twojego zgłoszenia i aktualizacje statusu.
- Kontakt z Biurem Obsługi Klienta możliwy jest tylko w języku polskim lub angielskim.
- By móc szybciej odpowiedzieć na zapytanie odnośnie do złożonego zamówienia, prosimy o zawarcie jego numeru w tytule lub pierwszej wiadomości.
Zamówienia firmowe
[email protected]
(+48) 616 482 860
Adres i dane firmy:
Euroflorist Sp. z o.o.
ul. Sowińskiego 18A
60-283 Poznań
NIP 7831003370
Regon 630275261
Nr konta:
Bank SEB AB
21 2370 0008 0000 0000 2054 8007
Skandinaviska Enskilda Banken AB (Spółka Akcyjna), Oddział w Polsce
Dla przelewów zagranicznych:
IBAN: PL21 2370 0008 0000 0000 2054 8007
Kod BIC/SWIFT: ESSEPLPW
Dostępny pod adresem www.euroflorist.pl sklep internetowy euroflorist.pl prowadzony jest przez Euroflorist Sp. z o.o. wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań, Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000110607.
Spółka Euroflorist posiada kapitał zakładowy w wysokości 50500,00 zł opłacony w całości.