3. JEŻELI WYSŁANY PRODUKT JEST BŁĘDNY
3.1 Jeżeli otrzymasz od nas produkt, którego nie zamawiałeś, zapoznaj się z naszą polityką zwrotów określoną w pkt. 4 i zastosuj się do niej. Jeśli skontaktujesz się z nami, zaproponujemy Ci zwrot pieniędzy lub inną dogodną formę rekompensaty.
4. ZWROTY I REKLAMACJE
4.1 W przypadku zwrotu produktu opisanych w pkt. 2 lub 3 lub w celu złożenia reklamacji skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie, poprzez e-mail lub pocztą na adres Euroflorist Sp. z o.o. ul. Sowińskiego 18a, 60-283 Poznań. Niezależnie od wybranego sposobu komunikacji , ważne jest podanie numeru reklamowanego zamówienia. Wszystkie zwroty i reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie, w porozumieniu z klientem.
4.2 W przypadku, gdy odsyłasz do nas produkt, zalecamy wybór bezpiecznej przesyłki kurierskiej wraz z pokwitowaniem dowodu nadania paczki. W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt.
4.3 Brak podania numeru zamówienia, może opóźnić proces korespondencji.