Często zadawane pytania


PŁATNOŚCI • ZAMÓWIENIAZAMÓWIENIA FIRMOWEZAMÓWIENIA ZAGRANICZNEDOSTAWAKWIATY NA POGRZEBREKLAMACJEPRYWATNOŚĆ 


Płatności

 Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Oferujemy wiele wygodnych i bezpiecznych sposobów, by zapłacić za zamówienie — od karty kredytowej, PayPal po przelew lub fakturę. Zobacz listę dostępnych form płatności: Formy Płatności.

 Moja płatność nie powiodła się?

Jeśli płatność nie powiodła się, zamawiający otrzyma automatyczny e-mail z linkiem do ponowienia płatności.
Jeśli zamawiający nie otrzymał takiego maila / nie ma pewności, czy transakcja powiodła się, proszony jest o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. W razie problemów z płatnością przez internet istnieje także możliwość zapłaty za zamówienie telefonicznie (kartą kredytową), lub przelewem tradycyjnym. 

 Czy mogę zapłacić za zamówienie Blikiem?

Płatność Blikiem możliwa jest podczas składania zamówień przez naszą stronę internetową, nie jest jednak możliwa płatność blikiem przez telefon. 



Zamówienia

 Jaki powinien być poprawny format kodu pocztowego w zamówieniu?

Polskie kody pocztowe powinny mieć format oficjalny: 12-123.
Jeśli wpisałeś lub skopiowałeś kod w poprawnym formacie, jednak system zgłasza błąd, upewnij się, czy nie ma w polu zbędnych, wolnych spacji. 

 Jaki powinien być poprawny format numeru telefonu w zamówieniu?

Prawidłowy format polskiego numeru telefonu to 9 cyfr zapisanych bez spacji, myślników, ani numeru kierunkowego. Przykład: 123456789.

W przypadku numerów zagranicznych należy dodać znak „+” oraz numer kierunkowy kraju, także bez spacji i myślników. Przykład: +31123456789.

Jeśli kopiujesz i wklejasz numer telefonu w poprawnym formacie, jednak system zgłasza błąd, upewnij się, czy nie ma w polu zbędnych, wolnych spacji. 

 Czy mogę podać polski numer telefonu odbiorcy w zamówieniu zagranicznym?

Nie. Składając zamówienie z dostawą w innym kraju, do prawidłowej dostawy niezbędny jest lokalny numer telefonu odbiorcy. 

 Czy mogę podać zagraniczny numer telefonu odbiorcy w zamówieniu z dostawą na terenie Polski?

Nie. Składając zamówienie z dostawą na terenie Polski, niezbędny jest lokalny, polski numer telefonu odbiorcy. 

 Czy mogę złożyć zamówienie w języku ukraińskim/rosyjskim?

Zamówienia złożone mogą być wyłącznie w języku polskim lub angielskim.

W celu prawidłowej realizacji zamówień, muszą one być złożone literami łacińskimi. Dotyczy to nie tylko nazwy i adresu, ale także treści bilecików i kartek dołączanych do bukietów.

Zamówienia złożone w znakach innych niż litery łacińskie mogą być dostarczane nieprawidłowo. Nadawca odpowiedzialny jest za podanie prawidłowego adresu dostawy w formacie zrozumiałym dla kuriera. Dlatego, aby zagwarantować pomyślną dostawę, prosimy o składanie zamówień wyłącznie literami łacińskimi. 

 Dlaczego nie mogę zamówić upominku z dostawą tego samego dnia?

Upominki (bez kwiatów) wysyłane są z centralnego magazynu firmy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Wysyłane są w przeddzień wybranej przez klienta daty dostawy, by firma kurierska mogła doręczyć przesyłkę w danym dniu. W razie nieobecności odbiorcy, kurier ponowi próbę dostawy następnego dnia. Klient wysyłający upominek otrzyma mailowo link do śledzenia statusu przesyłki.

Zobacz szczegółowe informacje odnośnie do dat dostawy kwiatów i upominków: Terminy Realizacji

 Czy mój bukiet będzie wyglądał identycznie jak na zdjęciu?

Wszystkie kwiaciarnie Euroflorist wyposażone są w dokładne instrukcje dotyczące realizacji zamówień na prezenty kwiatowe. Kwiaciarnie posiadają katalogi kwiatowe z całą kolekcją bukietów i kompozycji, jaka jest dostępna w naszej kwiaciarni internetowej. Zawsze, kiedy jest to możliwe, doręczamy bukiety, kompozycje kwiatowe i upominki identyczne z tymi prezentowanymi na zdjęciach. Realizacja zamówienia na konkretny produkt zależy od jego dostępności na rynku. Czasami zastąpienie jednego kwiatu innym może być niezbędne, aby dotrzymać terminu doręczenia. Zawsze robimy wszystko, co w naszej mocy, aby bukiet, który otrzymuje odbiorca, był jak najbardziej podobny do zamawianego. Euroflorist zastrzega sobie prawo dostarczenia bukietu, rośliny ozdobnej, kosza z upominkami lub innego produktu o podobnej jakości i wyglądzie zapewniających najwyższy stopień podobieństwa do oryginału (podobna wielkość, styl i kolorystyka).

 Ile kwiatów znajdzie się w bukiecie?

W przypadku, gdy zamawiający wybiera bukiet z jasno określoną liczbą kwiatów, np. "Bukiet 50 Róż Czerwonych" - wspomniana w nazwie liczba kwiatów jest gwarantowana. W przypadku, gdy zamawiający wybiera mieszaną kompozycję w jednym z trzech rozmiarów, ilość kwiatów nie jest sprecyzowana. Bukiet wykonany zostanie do wybranej kwoty (rozmiaru) bukietu.

 Jak zamówić kompozycje niestandardowe / bukiety w rozmiarze XL lub XXL?

Zamówienia specjalne / niestandardowe złożone mogą być mailowo lub telefonicznie. Prosimy o kontakt z jednym z naszych konsultantów z Biura Obsługi Klienta.

 Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

Zmian w zamówieniu można dokonać telefonicznie lub mailowo w ciągu 60 min od złożenia zamówienia, lub 24 h przed datą jego realizacji.



Zamówienia firmowe

 Kiedy otrzymam fakturę za zamówienia firmowe?

Faktury firmowe wysyłane są automatycznie w pierwszy poniedziałek po dostawie zamówienia. W przypadku zamówień firmowych zalecamy założenie konta firmowego. 


Zamówienia zagraniczne

 Jak mogę zmienić kraj dostawy?

By móc zmienić kraj dostawy, należy najpierw opróżnić koszyk zakupów (jeśli już znajdują się w nim jakieś produkty).

Kraj dostawy zmienić można w menu głównym — zakładka "Kraj Dostawy: XX". By móc powrócić do zamówień krajowych, należy upewnić się, że menu wskazuje ponownie "Kraj Dostawy: PL". 

 Czy mogę podać polski numer telefonu jako numer kontaktowy w przypadku zagranicznej dostawy?

Nie. Składając zamówienie zagraniczne, do prawidłowej dostawy niezbędny jest lokalny numer telefonu odbiorcy. 



Dostawa

 Jak szybko doręczane są kwiaty?

Bukiety z oferty Kwiatów od Florysty doręczone mogą być tego samego dnia, nawet w kilka godzin. Zobacz szczegółowe informacje odnośnie do dat dostawy kwiatów i upominków: Terminy Realizacji.

 Czy mam pewność, że moje zamówienie zostanie doręczone w wybranych godzinach?

Godzina doręczenia NIE jest gwarantowana i oznacza tylko orientacyjną godzinę doręczenia przesyłki. Podczas składania zamówienia prosimy o podanie numeru telefonu odbiorcy celem kontaktu w przypadku przesunięć czasowych.

 Ile czasu przed planowanym terminem doręczenia należy złożyć zamówienie?

Zobacz szczegółowe informacje o datach dostawy kwiatów i upominków: Terminy Realizacji.

 Czy kwiaty doręczane są również w niedziele?

Tak, ale tylko w Polsce. Kwiatowe przesyłki zagraniczne NIE są doręczane w niedziele.

Po więcej informacji na temat dostaw w niedziele oraz święta zapraszamy na: Czy kwiaciarnie doręczają kwiaty w niedziele i święta?.

 Co się dzieje gdy kurier kwiaciarni nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem?

Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem i we wskazanym w zamówieniu przedziale czasowym, zadzwoni on, lub wyśle wiadomość tekstową do adresata z prośbą o kontakt telefoniczny. Ponowna próba doręczenia ustalona będzie bezpośrednio z odbiorcą.

W przypadku braku odpowiedzi (jeżeli odbiorca przesyłki nie odbierze telefonu, lub nie skontaktuje się z kwiaciarnią ani biurem Euroflorist) przesyłka powróci do kwiaciarni, gdzie będzie dostępna do odbioru przez 3 dni. Po tym czasie zamówienie będzie uznane za doręczone. 

 Czy dostanę potwierdzenie doręczenia przesyłki?

W przypadku bukietów dostarczanych przez lokalne kwiaciarnie w Polsce istnieje możliwość wykupienia potwierdzenia doręczenia drogą SMS. Wówczas, zaraz po dostawie otrzymasz informację, że kwiaty zostały doręczone do odbiorcy. Jeżeli chcesz jak najprędzej dowiedzieć się, czy odbiorca otrzymał kwiaty, dodaj tę opcję do koszyka, zaznaczając pole "Dodaj potwierdzenie dostawy SMS".

 Minął termin doręczenia, lecz nie otrzymałam/em potwierdzenia dostawy. Czy to oznacza, że moje zamówienie nie dotarło do adresata?

Zdarza się, że kwiaciarnia realizująca zamówienie nie potwierdzi doręczenia zamówienia lub zrobi to z opóźnieniem. Aby otrzymać aktualne informacje dotyczące zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.



Kwiaty na pogrzeb

 Czy i jak mogę wysłać kwiaty z dostawą na pogrzeb?

Euroflorist oferuje także dostawę kwiatów pogrzebowych. Mogą one zostać doręczone na:

1) adres domowy bliskich / żałobników lub adres domu pogrzebowego

2) na grób

3) na pogrzeb

W przypadku dostawy kwiatów na pogrzeb, zamawiający powinien zostawić imię i nazwisko osoby zmarłej oraz miejsce, datę i godzinę pogrzebu w polu "Instrukcje specjalne".  

 Jak przekazać dedykacje przy kwiatach na pogrzeb? (Kartka, szarfa)

Jeśli zamawiający chciałby dołączyć do kwiatów pogrzebowych szarfę, krótką dedykację do wypisania na szarfie należy przekazać floryście w polu "Bilecik" (np. Treść szarfy: "Z ostatnim pożegnaniem, Jan").



Reklamacje

 Czy doręczone róże są świeże? Dlaczego mają ciemniejsze zewnętrzne płatki?

Jeśli zauważyłeś kilka ciemniejszych płatków na zewnętrznej części róż — nie martw się, nie jest to oznaka niskiej jakości. Lekkie przyciemnienie na zewnętrznych płatkach jest normalne. Tzw „płatki ochronne” można bezpiecznie usunąć przed włożeniem kwiatów do wazonu, by odsłonić piękny pąk kryjący się pod spodem.


Róże - płatki ochronne

 Jak złożyć reklamację z powodu otrzymania nieświeżych lub innych kwiatów?

Reklamacje dotyczące świeżości bukietu należy złożyć w ciągu 72 godzin od terminu doręczenia zamówienia, a inne reklamacje w ciągu 7 dni. Do wysłanej wiadomości konieczne jest dołączenie zdjęcia doręczonego produktu.
Zobacz: Reklamacje.

 Zamówienie zostało niedoręczone lub doręczone z opóźnieniem

Reklamacje dotyczące niedoręczenia kwiatów lub opóźnionego doręczenia należy zgłaszać mailowo. Zobacz: Reklamacje.



Prywatność

 Anonimowość: Czy odbiorca dowie się, od kogo są kwiaty?

Dane nadawcy są poufne. Zarówno wykonawca, jak i kurier nie posiadają danych nadawcy. Jedyną formą kontaktu nadawcy z odbiorcą są pola na dedykacje: "Bilecik — dołącz swoją wiadomość:” lub "Kartka — dołącz swoją wiadomość.

Dowiedz się więcej na temat anonimowości poczty Euroflorist na: Dostawa kwiatów, a anonimowość.

 Co się dzieje z danymi, które podaję?

Euroflorist wykorzystuje wyłącznie dane osobowe, które udostępniasz bezpośrednio. Może to być wynikiem np. złożenia zamówienia w naszym sklepie internetowym. Przechowujemy dane osobowe tak długo, jak jest to konieczne, aby przetworzyć Twoje zamówienie. Przykład: prawo zobowiązuje nas do przechowywania informacji o płatnościach przez siedem lat. Przywiązujemy dużą wagę do bezpieczeństwa informacji, które podajesz. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych. Wszystkie informacje, które nam przekazujesz, chronimy najnowocześniejszymi technikami.

Zobacz: Polityka Ochrony Prywatności.




Powiązane:
Jak wysłać kwiaty przez internet — krok po kroku

Czy możliwa jest dostawa kwiatów w niedziele i święta?
Czy mogę wysłać kwiaty anonimowo?
Gdzie zdobyć kody rabatowe na kwiatowe przesyłki?



// Forces channel selection