Często zadawane pytania

Płatności i dostawa

Jak mogę zapłacić za przesyłkę kwiatową?
Dostępne formy płatności to: Karta kredytowa: Visa, MasterCard; PayU; Sofort Banking; PayPal; Faktura VAT: Przelew bankowy na konto. Gotówka - w kwiaciarni sieci Euroflorist. W Polsce jest ich ponad 700. W każdej z nich można zapłacić za Przesyłki Kwiatowe gotówką. Aby uzyskać informacje, która kwiaciarnia znajduje się najbliżej Państwa, prosimy o skorzystanie z naszej infolinii 801 777 447. Więcej informacji w znajdziesz w sekcji warunki i zasady - formy płatności.

Jak szybko doręczane są kwiaty?
Euroflorist gwarantuje doręczenie kwiatów w Polsce i na świecie w 24 godziny. Możliwe jest również doręczenie kwiatów w Polsce tego samego dnia jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny 17:00 (poniedziałek- piątek). W praktyce zamówienia krajowe mogą by doręczone już nawet w ciągu 2 godzin!

Czy mam pewność, że moje zamówienie zostanie doręczone w wybranych godzinach?
Godzina doręczenia NIE jest gwarantowana i oznacza tylko orientacyjną godzinę doręczenia przesyłki. Podczas składania zamówienia prosimy o podanie numeru telefonu odbiorcy celem kontaktu w przypadku przesunięć czasowych.

Ile czasu przed planowanym terminem doręczenia należy złożyć zamówienie?
Najlepiej złożyć zamówienie z wyprzedzeniem, na 2-3 dniowym przed planowaną datą doręczenia.

Czy kwiaty doręczane są również w niedziele?
Tak, ale tylko w Polsce. Przesyłki zagraniczne NIE są doręczane w niedziele.

Co się dzieje gdy kurier kwiaciarni nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem?
Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, zostawi wiadomość z prośbą o kontakt telefoniczny z Kwiaciarnią. Wiadomość zawierać będzie informacje o przesyłce kwiatowej oraz adresie Kwiaciarni, która realizuje zamówienie. Jeżeli odbiorca nie skontaktuje się z Kwiaciarnią lub biurem Euroflorist i przesyłka nie zostanie doręczona w następnym dniu roboczym, realizacja zamówienia zostanie wstrzymana. Zamówienie będzie musiało zostać złożone ponownie i w pełni opłacone przed ponownym doręczeniem.

Czy dostanę potwierdzenie doręczenia przesyłki?
Dla zamówień zawierających kwiaty z dostawą w Polsce można dokupić usługę SMS powiadomienia o doręczeniu zamówienia. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, czy odbiorca otrzymał kwiaty, zaznacz to w koszyku.

Reklamacje

Jak złożyć reklamację z powodu otrzymania nieświeżych lub innych kwiatów?
Reklamacje dotyczące świeżości bukietu należy złożyć poprzez wiadomość e-mail w ciągu 72 godzin od terminu doręczenia zamówienia. Inne reklamacje należy zgłosić również mailowo w ciągu 7 dni od daty dostarczenia. Do wysłanej wiadomości konieczne jest dołaczenie   zdjęcie doręczonego produktu.

Zamówienie zostało niedoręczone lub doręczone z opóźnieniem.
Reklamacje dotyczące niedoręczenia kwiatów lub opóźnionego doręczenia należy zgłaszać telefonicznie bądź mailowo.

Zamówienia

Dlaczego nie mogę zamówić upominku z dostarczeniem tego samego dnia?
Upominki przygotowywane są w magazynie siedziby firmy oraz wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej. Doręczone mogą być najwcześniej na dzień następny (poniedziałek - piątku) od daty złożenia zamówienia.

Czy mój bukiet będzie wyglądał identycznie jak na zdjęciu?
Wszystkie kwiaciarnie Euroflorist wyposażone są w dokładne instrukcje dotyczące realizacji zamówień na prezenty kwiatowe. Kwiaciarnie posiadają katalogi kwiatowe z całą kolekcją bukietów i kompozycji, jaka jest dostępna w naszej kwiaciarni internetowej. Zawsze, kiedy jest to możliwe, doręczamy bukiety, kompozycje kwiatowe i upominki identyczne z tymi prezentowanymi na zdjęciach. Realizacja zamówienia na konkretny produkt zależy od jego dostępności na rynku. Czasami zastąpienie jednego kwiatu innym może być niezbędne, aby dotrzymać terminu doręczenia. Zawsze robimy wszystko, co w naszej mocy, aby bukiet, który otrzymuje odbiorca był jak najbardziej podobny do tego, który Państwo zamawiacie. Euroflorist zastrzega sobie prawo dostarczenia bukietu, rośliny ozdobnej, kosza z upominkami lub innego produktu o podobnej jakości i wyglądzie zapewniających najwyższy stopień podobieństwa do oryginału (podobna wielkość, styl i kolorystyka).

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?
Zmian w zamówieniu można dokonać telefonicznie lub mailowo w ciągu 60 min od złożenia zamówienia lub 24h przed datą jego realizacji.

Bezpieczeństwo i prywatność

Co się dzieje z danymi, które podaję?
Euroflorist wykorzystuje wyłącznie dane osobowe, które udostępniasz bezpośrednio. Może to być wynikiem np. złożenia zamówienia w naszym sklepie internetowym. Przechowujemy dane osobowe tak długo, jak jest to konieczne, aby przetworzyć Twoje zamówienie. Przykład: prawo zobowiązuje nas do przechowywania informacji o płatnościach przez siedem lat. Przywiązujemy dużą wagę do bezpieczeństwa informacji, które podajesz. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych. Wszystkie informacje, które nam przekazujesz, chronimy najnowocześniejszymi technikami.

Czy odbiorca może się dowiedzieć od kogo są kwiaty?
Dane nadawcy są poufne. Zarówno wykonawca, jak i kurier nie posiadają danych nadawcy. Jedyną formą kontaktu nadawcy z odbiorcą jest bilecik, którego treść można wypełnić w odpowiednim polu przy zamówieniu. Odbiorca dowie się, od kogo są kwiaty tylko wtedy, jeżeli taka informacja znajdzie się w treści bileciku. Żadne informacje o nadawcy nie są przekazywane odbiorcom przesyłek kwiatowych.